13 okt. 2011

V.41 Veckans Ekipage

Stina Källqvist och Filadelfia 

"Jag tycker att jag och Filadelfia förtjänar att bli veckans ekipage, eftersom vi kämpat stenhårt varje dag, varje vecka ända sedan jag fick henne. Ingenting har varit en dans på rosor. Jag hyr henne från en ridlägerverksamhet, och har flera gånger varit på gränsen till att lämna tillbaka henne eftersom ingenting fungerat. Hon har envisats med att gå med huvudet skyhögt, vägrat fatta galopp, bara vägrat göra som jag sagt. Dock kom vi tillslut på att hon hade spänningar i princip i hela kroppen, och började jobba utifrån det. Och nu, är hon värdlens finaste. Och jag kan inte tänka mig ett liv utan henne ♥

Just för att min ponny lärt mig så grymt mycket på så grymt kort tid. Har bara haft henne i drygt två månader :D

Första bilden är från första dagen hemma hos mig.
Andra bilden är tagen rätt nyligen."
sweetmilona@dayviews , http://mirabiliss.blogg.se/

Oj vilket bra jobb du gör med Fildelfia, Stina! Super kul att se!
Keep going on!

Nästa vecka kommer ett nytt ekipage att utses, kanske blir det du och din häst?
Glöm inte att skicka in: ekipageskvallret@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar