8 okt. 2011

Hej!

Hej alla där ute! Nu har jag gjort en skvallerblogg inom hästvärlden. Varför? Jo, i somras fanns det ganska många häst-skvallerbloggar men alls eftersom så har det slutat blogga. Den ända jag vet nu som finns är ponnysanning. Därför ska ni nu få en till! :) Detta är ingen dum skvallerblogg som trycker ner andra. Utan detta kommer vara en bra, intressant och rolig skvallerblogg. Hoppas ni vill följa den här bloggen med mig. Jag ska göra mitt bästa för att få till bra skvaller. Detta är inte bara om stora bloggar, eller små bloggar. Utan här finns allt och inget. Alla får vara en del av denna blogg.

Har du nått skvaller? Då är det bara att skicka in till mig!

Ha det bra / Ekipageskvallret

2 kommentarer:

  1. Va kul!
    Hoppas på en bra blogg med mycket uppdatering och bra skvaller!

    SvaraRadera
  2. Härligt med en till ! :)
    Skvallra gärna om mina vänners blogg , http://ponnymupps.webblogg.se
    Tror inte dom tar illa upp ;)

    SvaraRadera